sobota, 8 lutego 2014

Studniówka

>bądź mną 18 lvl
>wracaj ze studniówki z 4 innymi osobami z klasy
>ja jeden z nielicznych niepijący więc robię za hehe kierowce
>poźna noc więc ulice praktycznie puste
>widzisz, że przed tobą jedzie inny znajomy ze szkoły też ze studniówki
>ponosi mnie inba (ehh wtedy jescze byłem dynamiczny)
>przyspieszam i jedziemy obok siebie z równą prędkością
>ktoś wpada na bekowy pomysł, żeby przybić sobie piątki z okien
>ci ode mnie od strony pasażera wyciągają łapy
>w tamtym aucie ręke wyciąga kierowca i ci z jego strony
>jest TOP UBAW ohohoh ihihih
>nagle zjeb z tamtego auta zaczyna wjeżdżać we mnie (później wyszło że był lekko wypity)
>ja momentalnie wciskam na hamulce
>tamten zjeb nie wyrobił i zalicza dachowanie
>ludzie których wiózł powypadali z auta
>leżą zakrwawieni na ulicy
>O KURWAKURWAKURWAKURWAKURWAKU
>w moim samochodze wszyscy zdrowi, bo w porę zahamowałem
>lecimy pomóc tamtym
>loszka, którą zaprosiłem na studniówkę mocno wkurwiona
>drze na mnie mordę, że co mi odjebało, że chciałem się popisać i zgrywać chłodnika
>ja mimo srogiego obsrania, ciągle pozoruje chłód
>nieświadomie odburkuje do niej"wiesz sram ci w punchline"
>"jebie hashtag, klepie hasz tak
>jedzie rap, kurde blaszka
>kurde bla bla, styl się nagrał
>a ty nie banglasz z tym? wstyd!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz