poniedziałek, 3 lutego 2014

Smród

Typowa rozmowa o smrodzie (J)a i (T)ate

J: tate weź okno uchyl bo śmierdzi
T: CZYM ŚMIERDZI NIC NIE ŚMIERDZI
J: Olejem śmierdzy bo smarzyłeś przecież nawet w powietrzu widać że wisi
T: TOBIE WSZYSTKO ŚMIERDZI ZAJĄŁBYŚ SIĘ CZYMŚ


J: tate możesz jednocześnie nie srać i nie palić w klopie bo potem z tego smród jak gnijący papież
T: ALE JA WCALE NIE PALE JAK SIEDZE NA SRACZU SEBA CO TY TO JA NAWET NIE A PRACY SZUKAŁEŚ?

Później wychodzi po sraniu z zapalonym kipem i mówi z satysfakcją do kota

T: ARRGGG KOTA MÓWIE CI
J: NO I CO TO MASZ W RĘCE NIE PALISZ PRZY SRANIU CO?
T: NO DOBRA PALE I CO Z TEGO? TOBIE WSZYSTKO ŚMIERDZI
J: Tam się ubrania suszą kurwa potem jebią gównem i kipami i się dziwisz że mi się żyć nie chce
T: TAK TOBIE WSZYSTKO ŚMIERDZI


ogólnie straszny brudas, od lat już nie korzystamy z jednej kanapy bo jest przesiąknięta jego sokami. Pewnego razu wyglądałem jak pic related kiedy kot nasrał mi na ojca a ten przespał taki osrany kilka godzin, a jak się obudził gówna i tak nie zauważył.

T: NO BO TOBIE SIĘ NIC NIE PODOBA CZEMU TY LUDZI NIE LUBISZ SEBA ZAMYKASZ SIE TYLKO W POKOJU NIE MASZ CHĘCI DO ŻYCIA WEŹ SIE ZA SIEBIE CZEMU ZE STUDIÓW ZREZYGNOWAŁEŚ Z PRACY PRAWOJAZDY NIE ZDAŁEŚ KOLEGÓW NIE MASZ

A sam daje przykład robaka na wegetacji. Nie ma żadnych znajomych, nic tylko narzeka i klnie a jego zainteresowania to onet.pl i ojciec mateusz. Potem dziwi się że mam ujemne morale nawet we własnym domu, obecność mojego starego w pobliżu daje mi ujemne modyfikatory.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uciążliwy zapach obecny w naszym otoczeniu możemy łatwo zwalczyć przy pomocy neutralizatorów zapachu https://neutralizatoryzapachu.pl/. W sprzedaży można znaleźć specjalne preparaty w formie spreju lub blokera, które skutecznie wyeliminują zapach o różnym pochodzeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby powietrze było czyste, warto jest zadbać również o jego odpowiednią wilgotność. W tym celu możemy posłużyć się specjalnymi urządzeniami nawilżającymi np. https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza. Dobrze nawilżone powietrze zawiera na ogół o wiele mniej bakterii, które odpowiadają m.in. za utrzymywanie się nieprzyjemnych zapachów. Ponadto nie jesteśmy też narażeni na różne podrażnienia skóry jakie mogą powstawać przy nadmiernym przesuszeniu powietrza.

      Usuń