czwartek, 16 kwietnia 2015

Mame

-1999 rok
-6lvl
-matka poznaje internety
-widzi heheżycie bogatych januszów i piramidy na zdjęciach
-hurr ja się duszę w tym małżeństwie durr chcę rowzwód bo ty stary anona jesteś nieudacznikiem i nie jeździmy do tunezji all inclusive a jak szmacie się cokolwiek proponowało to ją po 5 minutach jazdy łeb ją jebał i trzeba było wracać albo co chwilę stawać
-kupiła sobie komórkę by napierdalać z gachami i uniezależnić się od stacjonarnego
-coraz wincyj nocy przed komputerem
-anon się budzi idzie do kibla i widzi matkę o piątej rano napierdalającą na czacie onetu
-pobudki o osiemnastej, prababcia rozjebała jej za to talerz na głowie, bo przy okazji trzeba było dla niej zostawiać obiad i jej odgrzewać, jakby sama miała sobie zrobić to były inby gorsze niż bad tripy cichego
-2004 rok, neostrada mocno
-kupienie sobie kamerki do czatowania, parę lat później odkryłem przy sprzątaniu dysku jej zdjęcia jak sobie grzebie w cipie, masuje cycki itp. rzygłem bo pokazywała publicznie swoje owłosione oślizgłe kapsko
-2005 - pierwszy gach z JUESEJ KUHWY POLAKI BIEDAKI
-matce nie jest wstyd wpuścić typa do jej pokoju zajebanego babskim syfem i rozjebaną meblościanką, warunki miała iście studenckie
-2006 - gach z dojczlandu, musiałem go uczyć jak obsługiwać kosiarkę elektryczną bo chciał się popisać jaki to on zaradny i skosić trawę
-pewnego dnia dostrzegam jak matka ma na full rozkręconą płytę bravo hits zima 2006 i nakurwia w czarnych kozakach, umalowana i ubrana jak karyna ze wsi do lustra jakiegoś pokurwionego densa, stało się to stałym elementem dnia, celowo wykręcałem korki ku jej wielkiemu bólowi dupy że prundu nie ma, ale potem babka szła obok skrzynki i wkręcała ;_;
-żeżuncja_fejs.jpg, wtedy miałem kolegów jeszcze ale wstyd do domu przyprowadzać
-ps. matka od zawsze jakieś dzikie inby przy kolegach, potrafiła wejśc nam do pokoju, wyciągnąć płytę i ją połamać mimo że nie moja tylko kumpel przyniósł śmieszne piosenki do posłuchania, dzięki temu moja rodzina zyskała wśród gówniaków z 1-3 podbazy miano pojebów, a ja razem z nimi, mała wiejska szkoła wtedy więc wszyscy wszystkich znali
-2007 - matka dostała jakiejś dzikiej inby w głowie, zaczęło jej odpierdalać po każdej wywiadówce, darcie ryja, ciągnięcie anona za kłaki itp. bo trójka z jakiegoś gównoprzedmiotu typu plastyka czy wf, raz dostała takiego bólu dupy że wylądowała na pogotowiu, wtedy przestała chodzić na nie xD
-boghactwo część główna skuhrwysyny, rozjebałem jej laptopa bo zamiast normalnie wyłączyć to wyciągnąłem batkę i chuj xD dzień później kupiła nowego bo tamten hurr popsuty, tego samego dnia po południu zrobiłem sobie jej starego lapka, wystarczył format, ku wielkiemu bólowi dupy mojej matki xD hurr dwa tysiunce w błoto wyjebałam
-2008 - jakiś mariano italiano, typowy kark i mięśniak, w dodatku miał wadę wymowy, rządził się jak pokurwiony, zrobił se z dome hotel za przyzwoleniem babki która była zaszczuta przez darcie pizdy matki
-pewnego dnia się wkurwiłem i wyjebałem ich rzeczy za drzwi mówiąc starej że ma wykurwiać do węgierek inb4 stalk bo tam jest burdel miejsce dla takich jak ona
-o kurwa wynajęli se mieszkanie zuch parka chuj im w dupę
-babka dostała zagrzania mózgu od inby i pojechała se na miesiąc do sanatorium, anon sam w dome xD
-babka wraca, godzinę później dzwonek do drzwi
-matka wróciła po miesiącu z podkulonym ogonem
-babka przyjmuje ją pod swój dach bo hehe córcia u mamy dobrze zawsze mnie by nigdy tak nie przyjęto nigdzie
-2009-dziś - powolne chylenie się ku upadkowi
matka dziś jest sfrustrowaną bezrobotną histeryczką, babka spadła z rowerka a matka bez babki nie umie nic załatwić, siedzi w dome i nakurwia F5 na żydrurze, przez moment widziałem u niej vihuja, ale nic nie powiedziałęm xD zna czanową twórczość od ciągłego lurkowania jutiuba, bóldupiła z powodu cenzopapy xD nie myje się, na sugestię że śmierdzi odpowiada że to psy a nie ona, non stop w tych samych ciuchach łazi, nie wychodziła 3 lata poza podwórko, dziwią ją wszystkie zmiany jakie zaszły w naszym gównomieście przez ten czas, nieogarnięta życiowo, w dodatku od siedzenia na dupie dostała jakiś hormonalnych inb i jej organizm zatrzymuje wodę więc chodzi tak śmiesznie jak baby w ciąży xD ale do doktora nie pójdzie

tymczasem mój stary
-2001 - wykurwienie z dome bo hehe mama musi nowe życie se ułożyć
-gromadzenie kapitału
-dziś własne całkiem dobre mieszkanie z rynku wtórkego za swój własny geld
-inby z kolegami
-wóda, dziwki, koks
-fitujące ciuchy abercombie
-zirh i calvin klein to dla niego siki a nie perfumy
prawdopodobnie nie srał przez ten czas, inaczej nie miałby tego całego boghactwa bo by musiał je dzielić z jakąś kurwą w sumie szanuję trochę bo w on z czasów jego młodości byłby dziś kwintesencją wygrywu
-chłopek roztropek ze wsi
-robienie kupy z dupy do kibla w polsce gowno xD
-uniknięcie woja
-życie i żarcie za stypendium z uczelni
-praca w wyuczonym zawodzie

a ja
-hehe złote dziecko tak chłonie kaczory donaldy i lajony geniusz normalnie
-pisanie, czytanie i liczenie w wieku 3 lat
-od zerówki inby w dome
-matce raz zajebałem ze złości zabawkowym samochodzikiem w czoło i śmiałem się że wygląda teraz jak harry potter, zrobiłem jej dosłownie outie cipkę z czoła
-KURWA TRÓJA Z MUZYKI TY CHUJU NIC SIĘ NIE UCZYSZ KURWO
-nie chce się nic
-liceum na dwójach i trójach
-bezrobotny 21lvl
-zero zaufania do kobiet przez matkę dupodajkę, typ policjanta here

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz