sobota, 2 listopada 2013

Potter

-Harry podkrada się do łazienki dziewczyn

-W środku czeka na niego Snape

-"Potter, co ty tu robisz? Gryfindor traci ponad 9000 punktów!"

-"Nie panie profesorze, ja tylko pomyliłem łazienki, wcale nie chciałem podglądać dziewczyn!"

-"Pewnie chciałeś podglądać mnie, co Potter?"

-"Co? Ja wcale nie-"

-"Dosyć tych kłamstw Potter, rozbieraj się!"

-"Nieeee!"

-ale już za późno

-Snape paraliżuje Pottera zaklęciem

-zaczyna go powoli rozbierać

-sparaliżowany Potter czuje gorący oddech Snejpa na swojej dupie

-dochodzi do niego do czego to zmierza

-zaczyna histerycznie szlochać

-Snape pochyla Pottera tak żeby ten miał wypiętą dupę

-Potter dostaje histerii

-Snape staje przed wypiętym dupskiem Pottera

-nachyla się nad nim

-i nagle zza pazuchy wyciąga parasol i z całej siły wsadza go Potterowi w dupę!

-z sufitu sypie się konfetti, z kabin wyskakujo naczyciele i bliscy Pottera

-"Brawo Harry, właśnie przeszedłeś Starożytny Rytuał Otwarcia Magicznego™!" krzyczy Dumbledore do zszokowanego Harry'ego

-wszyscy imprezują mocno

-w którymś momencie najebany Hagrid trąca rączkę parasola

-ten gwałtownie otwiera się, widowiskowo rozrywając Pottera na krwawe strzępy

-wszyscy patrzą się na tą scenę z niedowierzaniem

-"A chuj z nim, imprezujemy dalej!" krzyczy narąbany Dumbledore

-szampańska zabawa trwa do białego rana

-nad ranem skacowani imprezowicze wrzucają resztki Pottera do fosy

-nikt już więcej o nim nie wspomina

-bo tak naprawdę wszyscy go w chuju mieli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz