poniedziałek, 14 października 2013

Kupa(ohydne)

Anony co ja dziś odjebałem xD
Zacznijmy od tego, że nie srałem od 3 dni. Rano najebałem sobie talerz zapiekanek na jajku z keczupem, potem zjadłem 2 rożki waniliowe, potem pochłonąłem pół blach ciasta i 3 kawałki ogromnej gównianej pizzy od sąsiadki najebane na niej było wszystkiego i składało się to w ok. 3cm warstwę dodatków na czele z grubo krojoną cebulą xD i wszystko popiłem niecałymi dwoa dużymi kartonami soku z czarnej porzeczki. I jak mnie na sedes nie pociągło to tylko raz matke wyciągłem za fraki i siadam. Czekam przez chwile bo coś się z oczkiem dzieje ale lecieć nie chce. Chwile coś w trzewiach pobolało i nagle dosłownie sru leci z dupy jakbym lał. Po ok. 20 sekundach zacząłem liczyć czas. Po niecałych 6 minutach licząc z tymi 20 sekundami dalej mi się z dupy lało. Jak się sraka była na tyle gęsta, że nie chciała trzymać poziomu i poczułem jak dotyka mnie w pośladki. Podskoczyłem z przerażeniem bo jeszcze nie wiedziałem o chuj chodzi, ale nie wstrzymałem srania, a właściwie zacząłem strzelać jeszcze mocniej xD przez kolejną minutę próbowałem zatkać odbyt ręcznikiem i wydostać się z łazienki. Zatykanie w końcu zakońćzyło się sukcesem, ale kał odprysł się nawet na sufit. Kiedy w końcu przestałem się wierzgać matka zdołała wparować do środka. Jak zobaczyła zawartość łazienki to momentalnie rzygła i zemdlała wpadając twarzą do kału xD Później ja się zerzygałem i po chwili ojciec wylał na mnie wiadro wody i wytargał matkę do kuchni. Po około pół godziny ja i matka byliśmy już oczyszczeni, ale kibel dalej osrany. Śmierdziało nieziemsko. Matka i ja pojechaliśmy do szpitala, a ojciec miał czyszczenie kafelek i sufitu z kału zamiast ojro xD W szpitalu wepchnęli mi w pupe jakąś rurkę i polało się jeszcze sporo kału. Potem wypisali mi jakąś receptę i wypuścili. Po wizycie w aptece wróciliśmy w końcu do domu żeby zastać ojca w żółtych rękawicach po łokcie brodzącego w klozecie xD Teraz siedzę przed kapą i wpierdalam talerzyk herbatników popijając szklanką przegotowanej wody bo mam ostro rozregulowany żołądek i podrażnione oba jelita. Ojciec mi powiedział, że za to co odjebałem i tak bym kolacji nie dostał xD Jutro czeka mnie malowanie sufitu ;_;, ale było kurwa warto xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz